Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Als een artikel op voorraad is heeft u dit binnen maxmimaal 5 werkdagen in huis.
Wat zijn de levertijden?
De levertijden bedragen op dit moment maximaal 5 werkdagen
Gelden er andere levertijden voor bestellingen die naar het buitenland worden verzonden?
Voor mensen die vanuit België bestellen betreft dit tevens 5 werkdagen.
Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
Uw bestellingen wordt middels verschillende postpartijen naar u verzonden. Uw bestelling wordt zorgvuldig afgehandeld door ons en verpakt door middel van een luchtkussenenvelop of een kartonnen verzend doos. Dit is afhankelijk van het gewicht van de bestelling.
Kan ik mijn bestelling afhalen?
Wij bieden niet de mogelijkheid aan om bestellingen bij ons af te halen.
Wordt mijn bestelling in een keer bezorgd, ook als mijn bestelling uit meerdere artikelen bestaat?
In principe wordt uw bestelling in één keer bezorgd. Als uw bestelling uit meerdere pakketten bestaat, dan kan het voorkomen dat een deel de volgende dag wordt nageleverd.
Kan ik een bestelling laten bezorgen op een postbusadres?
Binnen ons systeem is dit mogelijk.
Kan ik een bestelling in het buitenland laten afleveren?
Binnen ons systeem is dit mogelijk. Voor leveringen naar België geldt de voorwaarde dat er via automatisch incasso of iDEAL betaald dient te worden. Raadpleeg de verzendtabel voor de verzendkosten naar het buitenland.
Ik wil mijn bestelling annuleren of wijzigen.
Heeft u een bestelling geplaatst en de artikelen zijn voorradig, dan kan deze na betaling niet meer door u worden gewijzigd. Uw bestelling is bij ons automatisch ingevoerd en gereedgemaakt voor verzending. Als u op werkdagen (maandag t/m vrijdag) voor 17.00 uur uw bestelling plaatst kunt u dit voor 12.00 uur de volgende werkdag kosteloos wijzigen door te bellen met 085 - 04 75 700 (maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00) of een mail sturen naar info@kenmerk.nl.
Ik heb mijn bestelling (nog) niet ontvangen.
Ondanks alle zorgvuldigheid die wij bij bestellingen in acht nemen, kan het voorkomen dat een bestelling niet of onvolledig wordt geleverd. In dat geval dient u dit zo spoedig mogelijk aan ons te melden. Dit kan telefonisch of per mail. Wij zullen er dan voor zorgen dat het zo snel mogelijk voor u wordt uitgezocht.
Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland en België?
Zie onze tabellijst
Ik heb problemen met het plaatsen van een bestelling.
Heeft u problemen met het plaatsen van uw bestelling? Dan kunt u bellen naar 085 - 04 75 700 (maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00) of een mail sturen naar info@kenmerk.nl.
Ik zie dat bepaalde artikelen vooraf ingevuld zijn?
De meeste artikelen op onze webshop zijn gebonden aan een lespakket, u heeft echter de mogelijkheid om deze waarden zelf aan te passen. Ook al als u uw artikelen wilt afrekenen kunt u deze nog tijdens het bestelproces wijzigen.
Ik zie dat bepaalde artikelen gratis zijn, maar tijdens het afrekenen moet ik betalen?
Onze webshop richt zich voornamelijk op gratis en aanvullend lesmateriaal, het kan voorkomen dat bepaalde lespakketten artikelen bevatten die niet gratis zijn. Wij hanteren echter wel verzendkosten. (Zie onze tabellijst)
Overige vragen
Staat uw vraag hier niet bij of heeft u suggesties? Bel dan naar 085 - 04 75 700 (maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00) of stuur een mail naar info@kenmerk.nl.